نماشویی

نماشویی یکی از خدمات مرتبط با نگهداری و تمیزکاری ساختمان می باشد. شستشوی نما عموماً توسط شرکت ‌های ماهر در زمینه تمیزکاری و کار در ارتفاع ارائه می‌شود.فرایند نماشویی ساختمان شامل شستشوی سطوح خارجی ساختمان می‌شود، به ویژه نماها و پوشش ‌های مختلف از جمله شیشه، فلز، سنگ، کامپوزیت و دیگر نماها. خدمات شستشوی نمای ساختمان می ‌توانند برای ساختمان‌ های مسکونی، تجاری و صنعتی ارائه شوند.

نماشویی ساختمان معمولاً با استفاده از ابزارها و تجهیزاتی مانند واترجت، تی و ابر و مواد شوینده انجام می‌شود. علاوه بر شستشوی نما، این خدمات می‌ توانند شامل تمیزکاری پنجره ‌ها، تمیزکاری و ترمیم خرده ‌جزئیات معیوب نما و حفظ نمای زیبا و تمیز ساختمان باشد.شستشوی نمای ساختمان نه تنها به ظاهر و زیبایی ساختمان کمک می‌کند، بلکه می ‌تواند به طول عمر ساختمان و نگهداری صحیح از نماها کمک کند. برای نماشویی ساختمان بهتر است از شرکت‌های معتبر و کار بلد کمک بگیرید. عوامل زیادی بر نحوه شستشوی نما و انتخاب روش شستشو وجود دارد.

جنس انواع نمای ساختمان جهت شستشوی نما

نمای ساختمان ها از جنس های مختلفی ساخته می شود که برای شستشوی هر یک از آن ها روش متفاوتی وجود دارد. در واقع نماشویی به روش اشتباه می تواند به نمای ساختمان آسیب برساند. برای همین موضوع است که حتما باید از متخصصان این حوزه کمک بخواهید تا بدون هیچ آسیبی نما شسته شود.

نماشویی نمای کامپوزیتی

نمای کامپوزیتی به نمایی گفته می شود که از ورق های نازک آلومینیومی به نام کامپوزیت تهیه شده است. کامپوزیت دارای ویژگی های مثبت زیادی مثل وزن کم، تنوع، قابلیت نماشویی و مقاومت دربرابر حرارت و رطوبت است که این نما را تبدیل به نمای محبوب در بین ساختمان ساز ها کرده است. نمای کامپوزیتی نیز با واترجت و مواد مخصوص قابلیت شستشو دارد.

نماشویی نمای شیشه ای

یکی از مورد استفاده ترین نما برای نمای آپارتمان ها و برج ها، نمای شیشه ای است. محبوبیت عمده این نما به خاطر نورگیر بودن آن است. نمای شیشه ای برای انواع ساختمان های مسکونی و تجاری مناسب است. شیشه های مورد استفاده در نما معمولا سکوریت یا رفلکس هستند. نماشویی نما های شیشه ای نیز بسیار راحت است و با یک مرحله واترجت و یک مرحله تی و ابر و مواد شوینده کاملا تمیز می شود.

نماشویی ساختمان با کارویس

انواع نماهای دیگر نیز وجود دارد که قابلیت شستشو و نماشویی را دارند. برای شستشوی انواع نما با هر جنسی می توانید از تیم با تجربه و متخصص کارویس کمک بخواهید تا در کمترین زمان با بهترین کیفیت نمای شما شسته شود.